Banner-Bulgari1

Як написати популярну статтю, або як моя стаття була прочитана більше 200 000 разів!

к-сть переглядівКоли твоя стаття набирає більше 200 000 читачів, а твій сайт (блог) щоденно проглядають близько 500 унікальних відвідувачів – це щось таки значить і свідчить про певну твою популярність, а якщо контент не тільки цікавий, а й корисний – це ще більше додає впевненості та оптимізму, що ти робиш щось потрібне і рухаєшся в правильному напрямку.

Кількість в 200 тисяч переглядів по одній зі статей (на момент написання цієї публікації), більше 140 тисяч, стаття, що на другому місці по популярності, більше 120 тисяч – на третьому – дає привід вважати себе експертом в певній галузі чи темі.

Отже, тому, сьогодні я поділюсь з вами секретом успіху, секретом, як написати популярну статтю, яка в майбутньому зможе принести вашому блогу успішність, додаткових відвідувачів, а можливо й заробіток.

1. Перше, на що необхідно звернути увагу – це чи є ви обізнаним в тій темі, на яку намагаєтесь написати статтю. Її необхідно самостійно пережити або присвятити їй певний свій час на дослідження, щоб як мінімум можна було б потім в коментарях до статті вести активний діалог зі своїми читачами. Адже, якщо тема для вас далека – вони відразу відчують фальш і втратять весь інтерес до вашого ресурсу.

2. Унікальний контент. Якщо ви пишете самостійно, використовуєте власні літературні прийоми, маєте своє бачення на ту чи іншу ситуацію – ваша стаття вже унікальна! Дуже часто блогери-початківці роблять велику помилку, коли починають “писати для того, щоб писати”, наповнюють сайт різною (популярною на той час) інформацію, займаючись “тупо” копірайтингом. В кінцевому результаті перетворивши свій сайт на ще один з мільйонів, який вдало губиться в пошуку гугл.

3. Інформація, яку ви надаєте має бути достовірною. Якщо ви плануєте серйозно займатись веденням блогу – то намагайтесь надавати перевірену інформацію. Наприклад, якщо ваш сайт про подорожі, то місце, яке ви описуєте чи рекомендуєте, ви обов’язково мали б відвідати і добре знати; якщо блог про ваше хобі – то техніки чи методики, які ви описуєте, мають мати вже реальний успіх для вас; сайт про заробіток – ви маєте реально заробляти і самі в своєму житті використовувати ті методи чи прийоми, які радите вашим читачам, бо надаючи не перевірену інформацію, ви можете просто зіпсувати комусь відпочинок, новий бізнес, захоплення, зруйнувати мрію.

4. Контент має бути затребуваним. Так, саме актуальність та важливість інформації відіграє найбільшу роль в популярності статті. Враховуючи нестабільну політичну й економічну ситуацію, бажанням людей не тільки подорожувати, а й виїжджати за кордон на роботу і проживання, якраз і зумовило те, що 4 з 5 найпопулярніших статей на моєму сайті – це статті про самостійне відкривання шенгенської візи.
1) Друга шопінг-віза (нюанси);
2) Як заповнити анкету на Шенгенську візу (на прикладі шопінг-візи);
3) 5 кроків на зустріч Шенгенській зоні або як відкрити шопінг-візу;
4) Як добратися зі Львова до Кракова;
5) Нові правила реєстрації на подачу документів на шенген-візу до пункту прийому візових анкет у Львові.

5. Назва статті. В назві повинен бути закладений основний зміст статті, за заголовком читачеві має прокинутись бажання прочитати публікацію повністю.

6. Мультимедіа. Помістіть в свою статтю фотографії, картинки, відео, карти, зразки документів – все, що полегшить сприйняття та візуальне розуміння матеріалу.

7. Тема повинна бути вічною або довговічною. Чим більше часу інформація, що подається в статті буде актуальною – тим більше часу ваша стаття буде приносити вам нових відвідувачів сайту, які можуть стати вашими постійними читачами.

8. Допоможіть пошуковим системам вас знайти. Обов’язково в кожній статті додавайте теги – основні фрази, які найбільше характеризують інформацію в вашій статті та по яких її зможуть відшукати в просторах інтернету. Наприклад, як написати популярну статтю, як розкрутити блог, як збільшити кількість відвідувачів, etc.

9. Намагайтеся залучити ваших читачів до обговорень. Закінчуйте ваші статті так, щоб людина прочитавши її, хотіла залишити запитання, відгук, побажання чи рекомендацію. ЗАВЖДИ відповідайте на них, навіть якщо це критика. Інколи, один «комент» з критикою, важливіший за десятки схвальних. До того ж, коментарі від різних людей – це також додатковий набір фраз, що додають унікальності вашій статті для «пошуковиків».

10. Перечитуйте свою статтю декілька разів до опублікування, а після, дайте почитати хоча б одній людині для отримання першої рецензії. Дуже часто, в написанні, ми робимо граматичні та орфографічні помилки, на які ми вже просто не звертаємо уваги, після 5-10-ти разів перечитування статті. Тому, якщо дати почитати комусь «зі сторони», можна вберегти себе від «дурних» помилок, а також змінити щось «по ходу» (пропущенні коми, букви та русизми). Головне в цьому правилі – це не втратити свого стилю написання!

11. Опублікуйте статтю в ваших профілях в соціальних мережах. До того, як ваша стаття почне проіндексовуватись в «пошуковиках», поділіться написаним з вашими друзями в соціальних мережах у ваших профілях, в групах по інтересах, на різних форумах. Головне у цій рекомендації – не займатись спамом. Якщо ви поширюєте посилання в групі чи на форумі – воно має бути по темі і не нав’язливим.

12. І головне, любіть те, що ви робите! Вкладайте в кожну статтю натхнення та любов, і пишіть тоді коли маєте бажання, коли «пре» – тоді статті виходять позитивними, цікавими та «з душею». Успіхів вам у написанні нових статей! Нехай вони будуть не тільки популярними, а й цікавими та корисними!

Щоб не пропустити найсвіжішу інформацію по даній темі і не тільки – введіть Вашу e-mail адресу:

А щоб ви порадили для того, щоб написати популярну статтю чи зробити її такою?
Які з цих методів ви вже використовуєте, а які тільки збираєтесь?

Поділіться з друзями

Share to Facebook
Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal

Як написати популярну статтю, або як моя стаття була прочитана більше 200 000 разів!: Один коментар

  1. Якщо стаття розрахована на пошуковий трафік – СЕО, щоб вийти в топ. Якщо стаття вірусна – акцент на короткий і “взривний” контент, який користувачі бужуть самі поширювати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *